Det händer grejer hela tiden och det börjar bli svårare och svårare att uppdatera här på bloggen. Men trust me jag gör så gott jag kan!

Igår så åkte jag och Raphaelle till "the mall" och letade homecoming klänning och skor till mig. Både skorna och klänningen blev köpte på kära och pålitliga h&m! Dock så är h&m inte alls lika bra här i USA som det är i Sverige vilket är synd. Jag var ganska frustrerad igår när jag efter nästan tre timmar inte hade hittat något och h&m var inte alls bra. Men tillslut så hittade jag både klänning och skor. Så två trötta utbytesstudenter med huvudvärk köpte frozen youghurt och satte oss sedan utomhus i solen och väntade på att bli hämtade. (Åh det rimmade ju!!) 

Vi skulle åkt till Washington DC på fredag till lördag med Rotary men, jag vet inte om ni har hört om detta, the government har stäng ned för ögonblicket för att de inte kan komma överens om budgetregler. Detta innebär att alla museum, monument och national parker är stängda. Alltså indipendance hall, US government, valet forge park (som ligger tio minuter här ifrån) tyvärr så är min skola styrd av delstaten och är fortfarande öppen.

Kommentera

Publiceras ej