Nu har jag varit oförskämt dålig på att blogga!! Jag har helt ärligt glömt bort bloggen! Det händer saker hela tiden som förra veckan tex så hade vi midterms (prov för att kolla vad man lärt sig under första terminen i skolan) sedan så har jag bara haft olika grejer för mig! Som jag har sett the Hobbit med Milo, fruktansvärt bra och en förbannat bra och irriterande cliffhanger! Sedan så har jag varit på rotary party och spanat in de nya utbytesstudenterna som skall ut i världen till sommaren! Och en av tjejerna skulle till Sverige! (weehoo, kände mig lite smått stolt!!) Hon frågade mig lite om hur skolan och sådan fungerade och jag babbalde på där om inriktningar, studenter och studiedagar! Jag märkte hur hon tappade intresse efter en stund medan jag bara pratade på hehe, hoppsan..

Och idag har jag upplevt mitt livs femte snow day, då skolan har stängt på grund utav snö! Och jag måste erkänna att idag så har det kommit rejält med snö, ca 30 cm och det har snöat hela dagen! Plus att vi skall få mer snö imorgon. Alla skyller på mig svensken att jag har tagit med mig kyla och snö hemifrån! Man vet ju aldrig..!

På torsdag så är det dags för mig och Stacey att resa iväg igen! Nu bär det av till New Orleans, tydligen så har de väldigt god mat och grym kultur!!! Jag är taggad! Och en två dagars skolvecka plus en fem dagars helg! Det blir nästan som ett sportlov för mig precis som för er hemma i Sverige!

Kommentera

Publiceras ej