Här är lite blandade bilder ifrån dagen. Först åkte vi till en saluhall som drivs utav amish människor och sedan så åkte vi till Zoo:t. Vi gick runt och kollade på de olika djuren och jag fick mata en giraff! Så cool och deras tunga var så lång. Lite halv läbbigt faktiskt, men nu kan jag stryka det från min bucketlist eller hur?
På vägen hem från zoo:t så köpte vi med oss mexikansk mat alltså tacos och guacamole och åt det hemma. Det är otroligt gott! Så åt ihjäl mig på nachos och guacamole, sedan åt jag en eller kanske två bitar svensk kladdkaka som jag bakade igår och Chad älskade det! Så jag kommer nog få baka flera. 
 
Efter vi åt så bar det av igen och vi körde till ett jättestort fält typ. Omgivningarna ser lite ut som ett backigt skåne med lite mer träd. Där så gick vi en promenad tillsammans med en massa andra människor och några sprang ett lopp också. Man betalade alltså för att få gå eller springa och pengarna gick till välgörenhet. Promenaden var la unjefär 3-4 km. Sedan så åt vi och Charlie klättrade klättervägg och sedan när det började regna så åkte vi hem. 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej