(Mitt första träd jag planterade!!) 
(
 
 
Igår fyllde jag 17 år! Grattis till mig!! 
Dagen började med att vi skulle plantera träd i en park och vi skulle vara där runt nio. Jag ställde min klocka och när den ringde så gick jag upp och duschade. Vad jag inte visste var att hela familjen Rosenberg hade kommit upp till mitt rum för att göra årsbocken. (För er som inte vet vad det är så är det en tradition vi har i min familj. Hela familjen kommer in på ditt rum på morgonen och nyper dig i tårna lika många gånger som du fyller år och sedan går de ut igen, jag vet inte vart det kommer ifrån) Hur som helst så var jag i duschen när de kom upp så de missade mig. Men när jag duschat färdigt så bad de mig gå ocg lägga mig igen och de nöp mig i tårna! Det var så kul! 
 
Vid nio åkte jag Milo, Charlie och Chad till en park i närheten där trädplanteringen skulle hålla till. Jag trodde inte att det skulle vara så slitsamt, men det var skit varm och det är tungt att gräva. Men när vi var klara så åkte vi till en resturang och käkade lunch. Pannkakor blev det för mig och jag måste erkänna att jag inte riktigt är helt såld på amerikanska pannkakor. Svenska är nog bättre hehe.
 
Resten av dagen så tog jag det lugnt, första dan på länge! Så skypade jag lite med mina föräldrar och kusiner com ville hälsa grattis! 
 
Sen vid sex så åkte jag till Raphaelles hus och födelsedagsfirandet kunde börja. Alla på detta födelsedagsfirande var från olika ställen. Några var från Tyskland, några från Belgien, Frankrike, Chile, Argentina, USA, Österrike, Schweiz, Italen, Ungern. Så coolt! Jag älskar de olika kulturerna så härligt! 
Vi åt hamburgare o grillkorv, grillade marshmallows över öppen eld och åt födelsedagstårta så klart också! 
Kvällen var så bra och jag fick massa fina presenter och kramar!
 
 
 

1 kommentarer

Sandris

29 Sep 2013 19:50

Låter perfekt!!! Grattis igen!!:)<3

Kommentera

Publiceras ej