Jag har spenderat natten i New York City tillsammans med min mamma Jen och Raphaelle. Stan är helt fantastisk, framförallt på natten!! Men jag känner ändå att jag gillar Philadelphia bättre! My home town you know?! 
Men vi såg central park, gick till ett konstmuseum, åt frukost på en (till raphaelles stora glädje)?belgisk frukost kedja. Jag behöver inte ens nämna hur god varm choklad de hade!! Sen så blev det lite shopping, och utforskande utv Times' sqare at night! Grymt dygn och hela grejen blev bättre för att vi slapp skolan och kunde sova ut imorse!
(Hur vi tog oss runt i central park. Killen som körde cyklade uppför och pratade med oss samtidigt och jag måste erkänna att jag tyckte lite synd om honom, vi tre hade proppat oss fulla med massa gott bröd från frukost!)


(Times' square of course!)

Kommentera

Publiceras ej