Vänta nu, är det fredag redan? Ja! Äntligen är det fredag. Det innebär sovmorgon imorgon!

Jag vet inte riktigt vad som händer imorgon, jag tror att vi ska ut och gå typ. Jag har inte riktigt förstått vad som händer men jag har lärt mig att ”go with the flow” och bara GLVP (Gilla Läget Var Positiv)  

Men på söndag så ska jag och rotarystudenterna till Philly och göra stan osäker! Vi ska göra allt som finna att göra, vi ska till the franklin institute (ett museum typ), se the love statue, och allt det. Dock har jag redan sett allt (som den inbitna Philly invånare jag är) Men jag är så taggad ändå, det ska bli kul att träffa alla igen.

Skolan rullar på och jag har kommit in i rutinen vilket känns skönt, nu gäller det bara att väva in lite träning och socialt umgänge så är allt klappat och klart!

Jag fick ett paket på posten igår från mina kära föräldrar, det innehöll lite kläder som jag inte fick plats med i min väska, min fjällräven väska, och nästan det bästa av allt wait for it…… GODIS och OBOY! Så gott men jag får verkligen passa mig själv från att inte äta upp allt på samma gång! Men det finns verkligen inget bättre än svenskt godis! Så om ni känner för att skicka lite (blink blink) så är min adress,

Care of (c/o) Rosenberg

554 Canterbury lane

19312 Berwyn

USA

Haha nej men ifall någon känner för att skicka ett fint brev så feel free att göra så!

Ha en grym helg!! 

Kommentera

Publiceras ej