Ikväll är det dags för ännu ett födelsedagsfirande! Zoé tjejen från Frankrike skall fira sin 18-års dag idag. Hon bor i West Chester som ligger ungefär 20 minuter härifrån. Självklart är alla utbytesstudenter inbjudna och några fler ifrån zoé’s skola. Vi ska även spendera natten där.

På söndagkväll skall jag, Milo, Marley och några andra iväg till ett haunted house (spökhus). Jag har börjat märka ganska tydligt hur stort halloween är här i USA. De dekorerar inuti och utanför husen ungefär på samma sätt som vi gör runt påsk. Men jag gillar det! Och det ska bli kul att fira halloween här. Jag får se ifall jag går ut och ”bus eller godis”ar eller inte.

Jag hade en presentation om mig själv på rotaryklubben i onsdags. Jag kan ju säga att frukosten var god i alla fall. Men det var lite tidigt på morgonen att ha en presentation på. Nej men det gick bra, att prata om sig själv är alltid lätt.. 

Tyvärr har jag inga rolia bilder för er för tillfället, men jag kan dela med mig utav de bilder som Bence (killen från ungern) tagit! Helt fantastiska, han är så duktig på att fota!
 
 
 
Bilder från poconos
 
 
Bilder från home coming
 
 
Bilder från Chesapeak Bay
 
 
Bilder från mitt och Raphaelles födelsedagsfirande
 
Ha en bra helg!
 

Kommentera

Publiceras ej